Vacatures

Wie komt ons team versterken?

Momenteel hebben wij twee vacatures. We zoeken per direct een ervaren parttime projectsecretaresse die op zowel operationeel als strategisch niveau veel ervaring heeft en een ervaren financieel medewerker voor verhuuradministraties, VvE beheer en medisch secretariaat.

Wie zijn wij?
Caryat Management Support ondersteunt bedrijven en non-profitorganisaties met een breed scala aan secretariële, (financieel) administratieve en facilitaire diensten. Caryat ontzorgt de opdrachtgever en levert maatwerk. Wij werken zowel vanuit ons kantoor als op locatie bij opdrachtgevers in de regio Rotterdam en West Brabant.

Heb jij het vermogen om snel te schakelen tussen wensen en bedrijfsculturen van uiteenlopende opdrachtgevers en wil jij werken in een jong bedrijf waar jouw kracht en kwaliteiten de ruimte krijgen om maximaal tot uiting te komen, reageer dan snel! Jouw kwaliteiten bepalen mede ons gezicht naar buiten.Ben jij of weet je iemand die geïnteresseerd kan zijn in een van de onderstaande functies, reageer dan snel:

Projectsecretaresse (16 uur)

De functie
Je komt te werken in een team van ervaren projectsecretaresses, in een dynamische werkomgeving. Je verricht  alle voorkomende secretariële werkzaamheden voor opdrachtgevers in diverse branches. Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • zelfstandig uitvoeren van diverse secretariële en (financieel) administratieve werkzaamheden op ons kantoor en op locatie bij onze klanten;
  • voorbereiden van vergaderingen zoals uitnodigingen, agenda en vergaderstukken versturen;
  • notuleren van vergaderingen;
  • beheren van projecten, deze opvolgen en voortgang monitoren;
  • inkoopcontracten beheren en gesprekken voeren met leveranciers.

Functie-eisen:

  • Afgeronde secretaresse opleiding;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • bovengemiddelde kennis van MS Office Pakket en social media;
  • ervaring met project- en procesmanagement;
  • bereidheid om te reizen binnen Nederland (bezit rijbewijs en auto);
  • ervaring met notuleren;
  • minimaal vijf jaar werkervaring in soortgelijke functie;
  • commerciële instelling.

Onderstaande functie-eisen zijn een pré:

  • ervaring in VvE Beheer en het werken met het softwarepakket Twinq;
  • ervaring bij vastgoedorganisaties;
  • ervaring bij zorgorganisaties en het werken met één of meerdere softwarepaketten: Mijn Caress, E-DevoP (Vecozo), Ysis, ONS (NEDAP).

Om bovenstaande functie goed uit te kunnen voeren verwachten wij iemand die geen 9 tot 5 mentaliteit heeft, oplossingsgericht, flexibel en ontzorgend is ingesteld. Kortom je bent een gedreven persoon. 

Wat bieden wij?
Gezien het karakter van de onderneming bieden wij:

  • twee vaste werkdagen in de week, voorlopig de dinsdag en woensdag, echter de dagen kunnen wijzigen afhankelijk van de opdrachten.
  • mogelijkheid tot uitbreiding van uren middels flexibele inzet (minimaal 1 dag per week extra kunnen werken). Het e.e.a. is afhankelijk van het aantal projecten en de snelheid waarmee het bedrijf zich ontwikkelt;
  • de uitdaging om samen met andere professionals een bedrijf te laten groeien;
  • afwisseling in werkzaamheden en een open werksfeer met de mogelijkheid van een goede balans tussen werk en privé;
  • een bonusregeling voor het aandragen van nieuwe klanten.

Ervaren Financieel Medewerker

De functie
Je komt te werken in een team van twee accountmanagers en twee projectsecretaresses. Wij voeren administraties voor vastgoedorganisaties en zorgorganisaties. Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • crediteurenadministratie;
  • debiteurenadministratie waaronder ook incasseren van ledenbijdragen en huurincasso?s;
  • ondersteunen bij de verhuuradministratie, registreren van mutaties;
  • monitoren incassoprocedures;
  • voorbereiden van begrotingen en jaarrekeningen;
  • voorbereiden en ondersteunen bij afrekeningen servicekosten;
  • beheer bankrekeningen van externe opdrachtgevers;declareren bij zorgkantoor en zorgverzekeraars (DBC en DOT registratie).

Functie-eisen:

  • afgeronde relevante MBO+ opleiding;
  • minimaal 5 jaar werkervaring in soortgelijke functie;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • bovengemiddelde kennis van MS Office Pakket;
  • bereidheid om te reizen binnen Nederland (bezit rijbewijs en auto);

Onderstaande functie-eisen zijn een pré:

  • ervaring in VvE Beheer en het werken met het softwarepakket Twinq;
  • ervaring bij vastgoedorganisaties;
  • ervaring met E-devop en VeCoZo.

Om bovenstaande functie goed uit te kunnen voeren verwachten wij iemand die nauwkeurig is, uitstekend boekhoudkundig inzicht heeft, flexibel is en geen 9 tot 5 mentaliteit heeft. Kortom je bent een gedreven persoon. 

Wat bieden wij?

  • een flexibele inhuur op uitzendbasis;
  • in aanvang 1 dag per week, tijdens de jaarrekening periode eventueel meer uren; 
  • de uitdaging om samen met andere professionals een bedrijf te laten groeien;
  • afwisseling in werkzaamheden en een open werksfeer met de mogelijkheid van een goede balans tussen werk en privé;
  • een bonusregeling voor het aandragen van nieuwe klanten.

Ben jij iemand die met ons de groei aandurft? Neem dan contact met ons op via 085 - 019 01 20 of stuur voor 30 april 2015 een e-mail met je curriculum vitae in Pdf of Word voorzien van een motivatiebrief naar info@caryatmanagementsupport.nl. Reacties die niet voldoen aan de gevraagde manier van aanleveren worden niet in behandeling genomen.

Medewerkers pool

Voor onze flexibele schil zijn we altijd op zoek naar goede medewerkers die we kunnen matchen aan onze huidige opdrachtgevers of nieuwe opdrachten. Parttime of fulltime, freelance of niet, alles is mogelijk. Of zoek je een vaste baan? Ons werkveld betreft vooral de volgende functies:

  • Projectsecretaresse
  • (para) Medische secretaresse, met kennis van de routing van declaraties en bekend met softwarepakketten Evry/E-DevoP/Vecozo;
  • Medewerker VvE-beheer, (zowel financieel, technisch als administratief) bekend met softwarepakket Twinq;
  • VvE-beheerder/accountmanager, bekend met softwarepakket Twinq;
  • Administratief Medewerker Verhuur, met ervaring in afrekenen servicekosten;
  • Adviseur Vastgoed.

Geïnteresseerd? Stuur dan nu je open sollicitatie naar info@caryatmanagementsupport.nl, voorzien van motivatie, cv en twee referenties. Dan kijken wij uit naar een passende opdracht!