Vacatures

Wie komt ons team versterken?

Wij zoeken per direct een ervaren parttime projectsecretaresse (16 uur) die op zowel operationeel als strategisch niveau veel ervaring heeft. 

Wie zijn wij?
Caryat Management Support ondersteunt bedrijven en non-profitorganisaties met een breed scala aan secretariële, (financieel) administratieve en facilitaire diensten. Caryat ontzorgt de opdrachtgever en levert maatwerk. Wij werken zowel vanuit ons kantoor als op locatie bij opdrachtgevers in de regio Rotterdam en West Brabant.

Heb jij het vermogen om snel te schakelen tussen wensen en bedrijfsculturen van uiteenlopende opdrachtgevers en wil jij werken in een jong bedrijf waar jouw kracht en kwaliteiten de ruimte krijgen om maximaal tot uiting te komen, reageer dan snel! Jouw kwaliteiten bepalen mede ons gezicht naar buiten.

De functie
Je komt te werken in een team van ervaren projectsecretaresses, in een dynamische werkomgeving. Je verricht  alle voorkomende secretariële werkzaamheden voor opdrachtgevers in diverse branches.
Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • zelfstandig uitvoeren van diverse secretariële en (financieel) administratieve werkzaamheden op ons kantoor en op locatie bij onze klanten;
  • voorbereiden van vergaderingen zoals uitnodigingen, agenda en vergaderstukken versturen;
  • notuleren van vergaderingen;
  • beheren van projecten, deze opvolgen en voortgang monitoren;
  • inkoopcontracten beheren en gesprekken voeren met leveranciers.

Functie-eisen:

  • afgeronde secretaresse opleiding;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  • bovengemiddelde kennis van MS Office Pakket en social media;
  • ervaring met project- en procesmanagement;
  • bereidheid om te reizen binnen Nederland (bezit rijbewijs en auto);
  • ervaring met notuleren;
  • minimaal vijf jaar werkervaring in soortgelijke functie;
  • commerciële instelling.

Onderstaande functie-eisen zijn een pré:

  • ervaring in VvE Beheer en het werken met het softwarepakket Twinq;
  • ervaring bij vastgoedorganisaties;
  • ervaring bij zorgorganisaties en het werken met één of meerdere softwarepaketten: Mijn Caress, E-DevoP (Vecozo), Ysis, ONS (NEDAP).

Om bovenstaande functie goed uit te kunnen voeren verwachten wij iemand die geen 9 tot 5 mentaliteit heeft, oplossingsgericht, flexibel en ontzorgend is ingesteld. Kortom je bent een gedreven persoon. 

Wat bieden wij?
Gezien het karakter van de onderneming bieden wij:

  • twee vaste werkdagen in de week, voorlopig de dinsdag en woensdag, echter de dagen kunnen wijzigen afhankelijk van de opdrachten.
  • mogelijkheid tot uitbreiding van uren middels flexibele inzet (minimaal 1 dag per week extra kunnen werken). Het e.e.a. is afhankelijk van het aantal projecten en de snelheid waarmee het bedrijf zich ontwikkelt;
  • de uitdaging om samen met andere professionals een bedrijf te laten groeien;
  • afwisseling in werkzaamheden en een open werksfeer met de mogelijkheid van een goede balans tussen werk en privé;
  • een bonusregeling voor het aandragen van nieuwe klanten.

Ben jij iemand die met ons de groei aandurft? Neem dan contact met ons op via 085 - 019 01 20 of stuur voor 10 april 2015 een e-mail met je curriculum vitae in Pdf of Word voorzien van een motivatiebrief naar info@caryatmanagementsupport.nl. Reacties die niet voldoen aan de gevraagde manier van aanleveren worden niet in behandeling genomen.

 

Personeelsconsulent (28-32 uur per week)

Voor onze opdrachtgever Stichting Groenhuysen te Roosendaal zoeken we een personeelsconsulent voor 28-32 uur per week voor zes maanden.

Werkomgeving
Groenhuysen is een eigentijdse en ontwikkelingsgerichte organisatie en zet zich in voor overwegend ouderen. Ouder worden, jezelf blijven staat bij ons voorop en staat centraal in al onze ontmoetingen. Iedereen met een vraag van verzorgende, verpleegkundige of (para) medische aard kan bij ons terecht. We hebben een breed aanbod variërend van een handige boodschappenservice tot langdurige intensieve zorg. Daarnaast vinden we het belangrijk dat onze medewerkers plezier in hun werk hebben.

Het bedrijfsbureau van Groenhuysen voert  bedrijfsondersteunende activiteiten uit ten behoeve van het primaire zorgproces. Het bedrijfsbureau bestaat uit de afdelingen Administratie, Advies, Interne Service, I&A en Relatiebeheer. De personeelsconsulenten vallen onder de afdeling Interne Service en bestaat uit een team van vier consulenten. Interne Service biedt medewerkers en bestaande klanten één loket op het gebied voor HRM, facilitaire zaken, en andere servicegerichte vragen. 

Werkzaamheden
Groenhuysen staat voor een uitdagend jaar waarin uitvoer zal moeten worden gegeven aan de uitwerking van nieuwe wet- en regelgevingen en inrichting van diverse projecten. Ter aanvulling van het huidige team zullen je werkzaamheden bestaan uit het (mede) ontwikkelen van beleid, het vormgeven van aanvullende instrumenten en het uitwerken van procedures. Wat hierbij als eerste op de agenda staat is het mede verder ontwikkelen en uitwerken van het opleidingsbeleid. 

Profiel
Wij zijn op zoek naar een personeelsconsulent die:

  • beschikt over HBO werk- en denkniveau met een brede theoretische en praktische  kennis.
  • minimaal 7 jaar relevante werkervaring heeft op beleidsmatig gebied waarbij ervaring met opleidingsvraagstukken een pré is.
  • sterk is in het helder vormgeven en formuleren van beleid (onderdelen) waarbij je beschikt over actuele kennis van de relevante wet- en regelgeving.
  • actief deelneemt aan overlegvormen en projectgroepen en als sparringpartner op elk niveau van de organisatie kan optreden.
  • oplossingsgericht en pragmatisch is met feeling voor organisatiebelang.
  • een communicatief stevige, besluitvaardige en integere gesprekspartner is. 

Groenhuysen biedt:

  • Een uitdagende en flexibele baan met veel ruimte om mee te denken en initiatieven te nemen.
  • Een professionele organisatie met enthousiaste collega?s, waarbij het leveren van een goede dienstverlening centraal staat.
  • Gedurende de inwerkprocedure word je op professionele wijze door de collega?s begeleid.
  • Onze voorkeur gaat uit naar een contract van 28 tot 32 uur per week voor de periode van 6 maanden.
  • Werktijden in overleg, waarbij kantoortijden leidend zijn
  • De functie van personeelsconsulent is ingeschaald in FWG 55 conform CAO VVT

InformatieVoor inhoudelijke vragen over deze vacature kun je contact opnemen met Ellen Kustermans , manager Interne Service, telefoonnummer 06-57938706. Indien je vragen hebt over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Els Knobel, recruiter, telefoonnummer 088-5574220.

Of stuur direct jouw cv en motivatie naar eknobel@groenhuysen.nl.

Vacature Revalidatiearts M/V (8-16 uur per week)

Voor een van onze opdrachtgevers zijn we op zoek naar een revalidatiearts. 

Het Spine & Joint Centre (SJC) (locatie: Rotterdam) is een poliklinisch revalidatiecentrum voor de behandeling van chronische (pijn-) klachten aan het bewegingsapparaat. Met name rug, nek en bekkenklachten. De behandeling richt zich primair op herstel van fysieke functie en bestaat uit fysieke trainingen op basis van cognitief-gedragsmatige principes. De nagestreefde gedragsveranderingen hebben functieherstel tot doel en niet slechts het leren ?omgaan? met pijn. De multidisciplinaire behandeling is geprotocolleerd en heeft een wetenschappelijk onderbouwde basis. Resultaten van elke individuele patiënt worden vastgelegd en geëvalueerd. Deze informatie wordt tevens gebruikt voor wetenschappelijk onderzoek.

Profiel:
Het SJC zoekt een revalidatiearts met affiniteit met het bewegingsapparaat. Een arts die nieuwsgierig is naar de herstelmogelijkheden van het menselijk lichaam en die meer wil dan patiënten leren omgaan met bestaande klachten. Een arts die met teams samen naar oplossingen kan zoeken. Specifieke kennis is ?gek genoeg- minder relevant. Vooral de open mind is van belang.

Functie informatie:
Als revalidatiearts bestaan uw taken uit:

  • Het begeleiden van een team van drie artsen 
  • Het mede-begeleiden van multidisciplinaire teams
  • Proactief vorm en inhoud geven aan zijn/haar functie
  • Meedenken en meewerken aan de continue kwaliteitsverbetering van de protocollen en kwaliteitsverbetering
  • (in)directe patiëntenzorg

Het SJC biedt:

  • Een arbeidsovereenkomst, waarbij de uren, salariëring en taakinvulling in overleg vastgesteld zullen worden.
  • Het SJC heeft een team van ongeveer 45 jonge, gedreven en enthousiaste collega?s met een prettige werksfeer op een mooie locatie nabij het centrum van Rotterdam.
  • Een uitgebreide kennismaking met en training van onze onderbouwde uitgangspunten en protocollen van onze organisatie.

Uw sollicitatie met motivatie kunt u sturen aan het bestuurssecretariaat van de opdrachtgever bs@sjcn.nl. Voor nadere inlichtingen kunt u contact opnemen met Desiree Kweekel of Karin van Vliet op 010 - 464 22 11.

Werken bij Caryat Management Support

Caryat Management Support is altijd geïnteresseerd in deskundige en ervaren medewerkers om de zaken bij onze opdrachtgevers in goede banen te laten lopen en die net als wij ontzorgend zijn ingesteld. Bijvoorbeeld secretaresses, managementassistenten of projectmedewerkers/managers voor tijdelijke functies. Parttime of fulltime, freelance of niet, alles is mogelijk. Zoek je een vaste baan? Neem dan ook gerust contact met ons op. We kijken graag naar een passende functie in ons netwerk.